Välkommen

Blogg.. det inte jättenya världsomspännande fenomenet, detta är mitt andra försök. Kanske lyckas jag bättre denna gång. jag blev inspirerad av att starta bloggen när jag läste http://enbartemma.blogg.se Emma är en god vän till mig som alltid har något intressant att säga. jag själv är inte riktigt lika konsekvent när jag skriver, en av anledningarna till att den förra bloggen rann ut i sanden. Men med ett bättre namn på min blogg kanske det går bättre?

Med det sagt kanske det är dags att börja blogga?

Ännu en tisdagkväll med Ugly Betty och Desperate Housewives på menyn. Det har blivit en slags tradition, min pojkvän åker hem till sig och lämnar mig och min tv ensamma för en kväll av intimt mys. Det kanske verkar lite trist? Själv tycker jag att det fungerar alldeles utmärkt. Han får tid att umgås med sin bror och fixa saker hemma som han inte kan göra i min lägenhet, och jag får lite tid att syssla med saker som roar mig utan att känna mig associal.

förutom det så har jag idag med min brorsa från en annan morsa, det fick mig att minnas gymnasietiden, att vi fikade med två av "brorsans" 17:åriga kamrater gjorde känslan ännu starkare. På ett sätt kan jag sakna gymnasietiden, det var ju så roligt på den tiden, man hade nästan aldrig några bekymmer, och det fanns gott om tid för lek och flams. Ändå så är det bättre nu, trots att man inte har pengar.

Det får räcka för den här gången.

//Helga

Kommentarer
Postat av: Emma Öhrström

U blogg grl!

2008-11-18 @ 19:23:07
URL: http://enbartemma.blogg.se/
Postat av: wendy

rock on girl...spanky on ass..

2008-11-18 @ 20:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0