hemlighet!

Igår hände nånting stort! något som kan potentiellt sätt förändra mitt liv på ett stort sätt. Nej det handlar inte om barn, även fast det är lätt att tro om man känner mig. jag har bokat teori och uppkörning. Jag tänker inte säga vilket datum eftersom jag redan är så nervig. Om nån frågar hur det går kommer jag bara känna mig stressad. Men jag lovar att berätta hur det gick efteråt...    men går allt som det ska så ska jag nog kunna köra till Göteborg med Malla och till Östhammar när jag har bensinpengar :)

my brothers car Pictures, Images and Photos
Bilden har jag hämtat från photobucket, den är inte min

Kommentarer
Postat av: JOANNA

sv: okej. men du som haft din så länge, minns du om din svullnade upp och ner dom första månaderna?



kram joanna

2009-02-19 @ 11:16:14
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Wendy

Skit kul ju! Hörs.. pussa

2009-02-19 @ 12:42:18
Postat av: JOANNA

sv: okej. jag tog min i tungan innan jul och svulnaden har FORTFRANDE inte gått ner..:S

2009-02-19 @ 13:25:41
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0