Jag, Gordon Ramsay och Naomi Cambell.

Så Naomi och Gordon står och lagar en avancerad variant på kokt ägg medans jag hänger på andra sidan bänken. Gordon blir förbannad för att äggulan spriker och förstör hela upplägget på det stackars ägget. Naomi försvinner och jag tar över chokladskapelserna. Gordon arbetar i ett vansinnigt tempo men man hänger väl med och voila så ligger det tre stycken chokladkreationer på skärbrädor framför oss. De ska ut till en kund och Gordon och jag går dit. Jag får bära alla tre vilket naturligtsvis går åt helvete, de bara glider av så jag lägger två av chokladisarna på en skärbräda och tar den tredje i magfickan på min huvtröja. Vi kommer fram till bordet och skojar med kunderna när jag drar fram den som jag har i  fickan och käckt slänger upp den på en utplacerad skärbräda, dialogen vi har är vid det här tillfället textad. Killen säger något om att han inte är hungrig eller inte har kvalitetskänsla eller hur det nu var och jag skojar och säger att då gör det ju inget att efterrätten kom ifrån min ficka varpå han skrattar och Gordon skrattar och alla skrattar.
Sen vaknade jag och det var väldigt ljust ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0