Svåra saker att säga

Ja men nu är det sagt i alla fall. It's over. Känns väl sådär. Jag vet att det inte är menat som att jag ska ta det som en förolämpning, någon gång måste man ju ta hand om det praktiska också men jag ser verkligen sedlarna flyga iväg när det snackas om att köpa ut mig och att om vi säljer så kommer vi gå back osv.

Just nu känner jag mig extremt låg. Pengar. Det handlar alltid bara om Pengar. Ja ja.. I värsta fall får jag väl så småningom gå till min sugarmama och rikta rådjursblicken mot farmor. Jag tycker inte om att leva på andra men det känns bättre att leva på henne än att se mina pengar ätas upp av mr milimeterrättvisa.

Tänk om jag bara kunde vrida tillbaka klockan ett par månader. Hade jag gjort likadant? Pressats in i ett stort köp och sett mina besparingar omvandlas till skräp? Förmodligen. Jag var ju fortfarande kär då.
Hade jag inte flyttat hade jag förmodligen känt ganska annorlunda nu, men hur vet jag inte.
Hoppas att han kan förlåta allt det här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0