26

När din Smoothie är för kall kan du moves den och få hallonsoppa istället, lukten av varma hallon är så sentimental för mig. Den får mig att tänka på när jag var liten och brukade koka hallonsylt med farmor. Sjukligt gott med egentligs hallonsylt! Själv har jag bara mixat hallon med juice och kört i micron när min gom frös ihjäl.

Idag har jag tränat dubbla träningspass, Twitch, företaget som förvaltar personalträningen hade föreläsning för oss i hälsa/ kondition i eftermiddags. Väldigt informativt. Fredrik Karlsson som höll föredraget var en väldigt bra föreläsare och jag tror att fler än jag blev lite inspirerade. Sen hade vi ett cirkelträningspass och det var det hela. Idag började även lindykursen och det var vansinnigt roligt. Nu måste jag duscha för jag är klibbig av svett.

66,2 kg. Räknade ut mitt BMI idag som låg på 24 och var normalt. Går jag ner till min idealvikt blir mitt BMI 21. Jag vet inte vad jag ska tycka. Smalare är inte lyckligare, men kanske hälsosammare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0