Julstämmning i mellansverige

Eller tillhör Borås västsverige? I vilket fall så har jag och Ji-ohn varit här i ett pa dagar nu, det är välidigt trevligt att bli ompysslad och serverad god julmat. Även om jag inte är den största julmatsfantasten. Det blir också en hel del bastubad. Skönt är det, så skönt att jag nästan överväger att nyttja bastun i mitt bostadshus, fast det är nog inte alls lika mysigt i den. Igår var jag för första gången i borså kända shoppingcentrum Knalleland. Det är lite som kungens kusva fast väldigt mycket mindre. Gulligt värre.

Ji-ohns familj är underbar. Jag känner mig så välkommen i familjen, hans pappa är rar och hans mamma är galen (på ett roligt sätt) så jag känner mig som hemma nästan. för min pappa är ganska rar och min mamma är lite galen (fast inte alltid på ett roligt sätt)

i eftermiddag ska jag för första gången få träffa min nyaste kusin, som jag inte ens vet vad han heter (ingen har talat om det för mig) och hans lilla storasyster Yrla, som är en av de sötaste som finns förstås.

Tills vidare får ni hålla tillgodo med lite bilder
Aris hund
Aris katt

Kommentarer
Postat av: Emma Öhrström

Skönt att du haft det fint Gumman!



och ja visst är morotslåda jättegott!

2008-12-27 @ 13:41:14
URL: http://enbartemma.blogg.se/
Postat av: Patrik

Mia ser så snäll och söt ut. =)

2008-12-27 @ 23:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0