Körkortstest 1

Gjorde första online testet idag på nätet, blev lite förvirrad då några av frågorna inte täcks av min körkortsbok, som att när man faller i golvet från en stol så är den levande kraften samma som när man krockar i 20 - 30km/h (jag letade efter svaren när jag rättade mitt prov). Nu vet jag, men jag tycker ändå att 66/70 är ett ganska bra resultat. Nästa prov kommer bli 100% hoppas jag.

Det är skönt att de flesta av trafikreglerna känns logiska. Även innan man börjar läsa teorin så är det ju många frågor som man rent logiskt kan lista ut. Men att x-2000 har en stoppsträcka på en kilometer det är svårare (det stod det inte något om i min teoribok heller)

och om de på själva provet kommer ha såna dumma frågor kommer jag bli sur, Hur ofta kommer man krocka med x-2000 i stockholm? (gör man det blir det nog bara en gång, man är nog ganska körd då).

December är förövrigt en sjukt tröttsam månad, det känns som att alla jag känner och jag själv är mycket mer lättstötta än vanligt. Det är första gången nånsin som jag längtar efter att ljuset ska komma tillbaka, annars tycker jag faktiskt att December är en av de mysigaste månaderna med alla juleljus och mörkermurret.

Det är nio nätter kvar tills Julafton
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0