När det är som mörkast

Ja, det är mörkt i några veckor till. Jag känner mig oinspirerad men försöker att göra inspirerande saker (titta på Days of our lives är inte så inspirerande dock) det är svårt att känna att det inte rör sig framåt när almenackan varje dag plågsamt påminner om hur snabbt tiden rinner förbi mig, inom fyra veckor har jag fyllt 26. Då kommer min kvartsfot i graven vara verkligt förankrad. Undrar om man ska börja göra en sån där ödesdiger lista

Saker jag vill göra innan jag fyller 30.
  • Ha tagit mitt körkort och prövotiden skall ha gått ut.
  • Rest till Paris.
  • Planerat en storslagen fest (kanske 30 års kalaset om jag inte får någon bättre anledning)
Nä men det finns helt klart utrymme för att leva lite, innan jag får panik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0