A quest for revenge!!!

jag har sån jävla dålig dag! det beror mestadels på att det är löning och då betalar jag mina räkningar och det som blir kvar är alltid så lite :(  så upptäckte jag att de ändrat avtalet på min mobiltelefon, vilket jag inte tycker är okej. Jag har inte godkänt att skaffa "tala fritt paketet" sedan jag avslutade alla extratjänster på det abbonemangen för två månader sedan, det är inte schysst att ta betalt för något som jag inte använder, nu har jag råkat spärra simkortet för jag var ju tvungen att prata med kundtjänst från det kortet för att kunna diskutera mina fakturor och abbonemang. HURRA!!!! 

Jag släppte det och bestämde mig för att gå vidare med mitt liv, i tvättstugan när tjejen som tvättat innan mig tömmer torktumlaren så ber jag henne snällt att göra rent luddfiltret i maskinen efter henne, hon frågar "varför då?" jag säger "för att man ska göra så" hon frågar "var står det?" jag svarar "i intruktionerna" hon svarar "jasså men det finns ingen lag på det" och går sin väg medan jag mumlar "vad trevlig du är" SUBBA!!  jag har insett att det finns tre tjejer i den trappuppgången som det skulle kunna vara, förmodligen är det den som bor på våningen där hissen stod när jag senare passerade den. kanske skulle mulat ner luddet i hennes brevlåda med en lapp "ta hand om ditt eget ludd snorvalp" eller nåt annat surkärringsaktigt, men jag ska försäkra mig om att det är rätt person i fråga innan jag fuckar ur totalt.

blääääää

Kommentarer
Postat av: patricia

härligt med tvättstugegräl... inte. tycker definitivt du ska kolla upp ordentligt vart hon bor o mula brevlådan, en alldeles utomordentligt bra idé! =)

2009-02-25 @ 14:05:57
Postat av: Emma

Det är ju faktiskt så att hon har skrivit under på att hon tänker följa tvättstugans regler när hon skrev på sitt kontrakt. Och att man ska följa de avtal man ingått står faktiskt i lagen.

Rent tekniskt så skulle hon kunna få en varning för det och i utsträckningen bli av med sin lägenhet.



Jag tycker att du ska vara surkärring och ringa värden, bara för att hon var så störig och otrevlig.

Det kan faktiskt vara så att hon blir avstängd från tvättstugan.

2009-03-02 @ 14:55:21
URL: http://enbartemma.blogg.se/
Postat av: Emma

Det mindre mogna alternativet är såklart att nästa gång hon bokat tvättid hälla textilfärg i tvättmedelsfacket.

2009-03-02 @ 14:56:13
URL: http://enbartemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0