Göteborg in my dreams

Drömde om vägar inatt, var på väg till eller från desperatia och hade bråttom som fan,


Jag hoppas att det inte blir så. Jag vill nämligen inte köra fortare än jag känner att jag klarar av på okända vägar, min plan är att plugga in resvägen ordentligt innan så man är väl förberedd. och jag räknar kallt med att jag klarar både uppkörning och teori lite amerikanskt självförtroende om man så vill. "It's in the bag"

idag är det mycket folk på Bygg-Ole, undrar om det är så att vackert väder och sportlov är en bra kombo för hemmafixare, måste vara så.... lite chockad blir man ju efter ett par månaders stiljte men det kommer snabbt tillbaka, arbetstempot alltså. Kommer nog ändå vara slut ikväll... stress påverkar mer än man vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0