Mammas nya pojkvän

Barberaren Björn, mer känd som Alexander skarsgård. Ja som ni förstår handlar detta om en dröm jag hade för någon timme sedan (vem föröker jag lura? för en halvtimme sedan max). Han klippte av mitt långa blonda hår och satte sig sedan ute på trappen och rökte pipa (nedre våningen av drömhuset var förstås farmors hus, övre våningen var en av mina många vindsutrymmen som kan varieras i oändlighet). Jag ville så gärna fråga honom när andra säsongen av trublood kommer börja visas men då hade jag redan vaknat.

Han var snygg i min dröm. Även om jag normalt inte är särskilt imponerad men å andra sidan så fyller han ju alla mina tonårskriterier på en "idealkille" lång, fit, blond och blå ögon och det viktigaste = snäll. han var ju snäll och klippte mitt hår, trots att jag var hopplös som sprang iväg flera gånger för att prova nya outfiter oc h hjälpa Kristin medatt nåla fast kläder i hennes behå för att hon skulle få till någon illussion om Gigantoboobs, själv så var jag faktiskt inte säker på vad min kostym skulle föreställa... Ji-ohn hjälpte till förstås. Gullungen.  

Kommentarer
Postat av: Wendy

Fin dröm :D

2009-02-11 @ 11:52:59
Postat av: Emma

roligt!

jag har länge funderat på att öppna en separat blogg och bara blogga mina drömmar men det blir aldrig av

2009-02-12 @ 20:43:32
URL: http://enbartemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0