Nyttig vecka?

Eller kanske mer flummig... Tänkte ägna mig åt lite svensson-alternativ-medicin, idag var jag nämligen på min första akupunktur session hos Anita. Mycket trevligt, mycket intressant... Fick dock inga nålar i mig men sitter i skrivandes stund och masserar mina plåsterpluttar med metallkulor som jag fick utplacerade på öronen, jag inser nu också hur mycket roligare det hade varit om jag orkat föreviga detta och kunnat publigera en bild på mina nyutsmyckade öron.

Imorgon så tänkte jag bege mig till massagekungen Jan-Erik Holter i Hägersten, två timmar massage för en sliten rygg... Det är inte dåligt det...  Jag kommer säkerligen få lite fiffiga övningstips också.

Som om det inte vore nog har jag idag surfat lite natur medicin på nätet... Kosttillskott för starkare naglar, men jag köpte inget... Däremot så tror jag att jag ska knapra i mig en morot... Betakaroten ska vara the shit för fnasiga naglar...


planen är alltså... morot, en alindrin och två alvedon(för miggränen har inte släppt ännu) och en halvliter vatten innan sänggåendet....

Som ni märker på författarstilen idag så är jag väldigt trött.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0