chaffis


Ja jag tog ju körkort igår då. körde första gången själv i bilen idag.  Det finns ett ord för det jag upplevde och det är Körglädje. jag känner mig så himla topp idag! kollar på knightrider, ska inte bli för inspirerad, jag lovar! 

Så idag har jag tillgång till bil, nu återstår bara att tänka ut vart jag ska köra. Västertorp klockan halv två, men tills dess?

brum brum

Ser ni en sån här bil med en tjej som ser ut såhär i


 Då vet ni att ni får ta det lite lugnt för jag kan bli lite förvirrad

Kommentarer
Postat av: Anonym

Huvaligen vad nervöst att ge sig ut i trafiken nu! Men lycka till och ta det försiktigt. Kom ihåg att köra på höger sida!

2009-03-08 @ 16:27:33
Postat av: emma

hahahaha!

2009-03-12 @ 21:40:14
URL: http://enbartemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0