impro!

Idag har varit en skön dag, Igår fick jag utlopp för all min köplusta och nu har jag bara snålhet kvar :)


Vi började dagen i renlighetens tecken och tvättade lite i vår totalt värdelösa tvättstuga där man får vänta tre timmar på att något ska bli torrt. (Bara det är anledning nog att försöka hitta ny lägenhet) Till detta hade jag den här fantastiska kombinationen:





Jag älskar att 90:talet har kommit tillbaka i trenden, grunge, bohem och vansinne all over again!! förra vändan hade mitt modeintresse inte alls väckts. Jag var mer intresserad av Kings Quest 6.


Efter allt var tvättat och klart och jag var på väg upp med sista vändan (som inte var torrt!!!) så mindes jag att vi lovat anoppi att vi skulle träffa henne hemma hos henne om 3 minuter. Så det var ju bara kasta sig i skorna och åka.


Vi hann precis fram till improvisationsteatern i tid och bjöds på två timmars skrattfest i de glada amatörernas slutföreställning.


till kvällsmat blev det Pizza och nu sittter jag och känner mig fet. Ny vecka i morgon och träning kommer att idkas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0