Eriksdalsbadet

Det var så händelserikt att jag kände att en statusrad inte räckte till.
Dagens mest vågade; en tjej böjde sig framåt för att stretcha ryggen inne i bastun. Rumpan vänd mot glasfönstret som vätter ut mot duscharna. Fullmåne och lite till...
Dagens historiska referens; att vi fick köa nakna för att få en plats i duschen. Det kom som tur var inte gas.
Dagens ögongodis; tajta simkillar i speedos.... mmm man kan ju bli snuskgubbe för mindre ;)
Dagens mest otränade; jag själv. Herregud vad trött man kan bli av 300 meter. Vägen till strandform är lång.
Det var skönt att jag kom såpass tidigt som jag gjorde när jag var på väg därifrån så strömmade barnfamiljerna in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0