Tjugofem av trehundrasextiofem

Dagen började bra med tidig uppstigning och 40 minuter träningspass, relativt lugnt men lagom för en otränad och snorig tjockis. Vi har ett gym på jobbet och det är alltid folk där oavsett om det är före eller efter arbetstid. Det positiva med gymmet är att det finns instruktörer och lite pass man kan gå på, tyvärr är de bästa passen under arbetstid, då kan jag inte gå på dem. Det är också smidigt att inte behöva ta en omväg för att komma dit, men när det aldrig finns lediga maskiner så känns det genast som ett friskvårdsbidrag och ett träningskort på Eriksdalsbadet mer lockande än hälsocenter.
Resten av dagen har jag varit konstant hungrig, det har blivit många mellanmål, bananer, nötmix och en smothie. Inget raffinerat socker dock, och det är ändå bra. Tror att det kan vara stressen på jobbet som gör det. Precis som igår jobbade jag över idag. Om jag fortsätter såhär kommer mitt flexkonto se väldigt snurrigt ut.

Eftersom jag inte är så glad över mina viktresultat får ni mina mått idag.
Arm: 29
Byst: 99
Midja: 78
Stuss: 92
Lår: 51
Vad: 34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0