Äcklig mat.

Sitter på mitt jobb med katastrofmatlåda, potatisen har förstörts i frysen, såsen har blivit vatten, fisken är underkryddad och ärtorna ja de är väl rätt okej egentligen.
   Skulle den smaka bättre om jag var hungrig? Kommer jag lyckas äta mig mätt?

Blä *mår illa*

Ser framemot kvällens event, det kan bli spännande.

Igår så var jag medbjuden till Ji-ohns barndomskamrats glöggkväll, han och hans pojkvän bor i en av de nya husen i Hammarby sjöstad. Där vore det nice att bo om inte hyran var så sjukt hög. Jag blev korsförhörd och godkänd av kompisen
 vilket kändes bra, han var tveksam inför att jag är stenbock, men jag har ju månen i ett annat tecken så det var visst okej trots allt.
   Det är lustigt hur stjärntecken och astrologi kan stämma och inte stämma, stenbock och kräfta passar ju inte så bra sägs det, men en av mina bästisar är kräfta och det är pojkvännen också, vi passar ju jättebra ihop. Så det är väl som med all gammal vetenskap, en nypa salt i det man tror på kan vara nyttigt.

Nä nu ger jag upp på de här ruttna potatisarna. Får tigga mat ikväll istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0