Världens bästa humör.

Igår hade jag en bra dag. en fantastisk och underbar dag. pinnade fram och tillbaka över stockholm köpte en jacka (har insett att jackor är min mani i år) när jag flyttar kommer jag ha två flyttkartonger bara jackor, förutom det så blir det nog en kartong vinter accessoarer, en kartong skor och två kartonger till mina resterande kläder. För vi planerar ju att flytta. Inte på stört men någon gång till våren eller sommaren. Jag längtar verkligen.

Tillbaks till gårdagen... efter att jag rantat runt i fyra timmar så åkte jag till Tyresö och rantade runt lite till. Det ledde till att jag fick släpa mina kassar (men Stimpan tog mycket hjälpsamt och bar lite av mina grejer) och en bukett inklädd i monsterstort  blompapper över till henne och hennes man, av nån anledning fastnade vi där framför Hannah Montanas konsert som gick i ettan eller tvåan. Hon är en sån skådespelare/artist som jag faktiskt tycker att barn kan idolisera. Hon verkar intelligent och har goda värderingar. Till hennes nackdel så är hon ju amerikan och deras idioti är genetisk (som min amerikanska vän brukar säga, men han är ganska så cynisk). 

På kvällen var det födelsedags fest (därav buketten) det var jättetrevligt, värden och hans flickvän var glada, gästerna var glada, Flickvännen är så bra, det gör mig glad att hon har träffat mats för han förtjänar något bra i sitt liv, hoppas verkligen han uppskattar henne, för hon är så Top notch som man kan bli. Snygg, smart, extremt driven och dessutom supertrevlig. hon kan få gnugga av sina bra egenskaper på mig... jag behöver lite mer go.


Idag har jag vaknat med "insidan av en byrålåda" smaken i munnen, bultande huvudvärk och allmän seghet. det är tur att Ji-ohn finns här och kan ge mig eskimåpussar och gnugga mina axlar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0