Utmanad

blev utmanad av enbart-Emma och detta är reglerna: 
1 Öppna mappen "mina bilder" 
2 Öppna den sjätte mappen i mappen "mina bilder" och välj därefter sjätte bilden i den mappen. 
4 Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
5 bjud in några stycken nya att vara med på utmaningen.
6 Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade.



Den här bilden är ganska ointressant tycker jag, det är en av de bilder som jag inte tyckt varit värda att posta eller skicka till Lotta (damen på bilden) ur den bunt av bilder som togs vid det tillfället. Bilden är oskarp och jag har inte ens bemödat mig att ställa den åt rätt håll. Den kommer nog ganska snart försvinna ur datorn. Jag funderade på att fuska och välja en roligare bild men det kändes inte rättvist.

och nu ska jag utmana någon.... utmaningarna kommer att ske helt slumpmässigt då jag inte har några som helst bloggvänner eller bloggar som jag läser regelbundet, förutom Emmas och det var ju hon som utmanade mig.

ByJoanna.blogg.se

Kommentarer
Postat av: JOANNA

oj det var en ny utmaning måste jag säga.

så snyggt med piercing i tungan, när gjorde du det?:)

2009-02-18 @ 23:12:59
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0