Måndagsdepp.

Sitter framför teven och ånghestar över att ta tag i livet, gah! Varför så mycket ångest vännen? Söka jobb, hålla ordning, växa upp. 

Ji-ohn och jag har i alla fall seriösaste planerna på att flytta ihop, lövely. Det är lite läskigt också. Hur blir det med budgivning, flyttlass, inredning och det som Ji-ohn oroar sig över, kommer jag att städa över huvud taget? Jag tror inte att han förstår att mitt problem ligger inte i städandet, utan mer i att om jag ensam ska axla städ-rollen så kommer jag ruttna, jag är INTE en hemmafru. Det ligger inte naturligt för mig att jag ska sköta städningen, och inte för honom heller, han klagar ibland på att det ser stökigt ut hemma hos mig, då kan jag inte låta bli att tänka, men din del i den här röran? förvisso Bor han inte här men när han sover här 5-6 kvällar i veckan så kanske det är lite orättvist att jag ska ansvara för hela städuppdraget, personligen bryr jag mig inte lika mycket på röran så...  största problemet är väl att lägga tillbaka saker där jag tog dem.


UÄÄÄ
   nä nu får jag tänka positivt

Kommentarer
Postat av: Wendy

Sånt är inte lätt, man får skaffa sig en struktur o hålla käften å följa den medan bita ihop så kommer vanan in sen så en dag känns det lätt. :)

Kram

2009-03-09 @ 12:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0