Morgonstund har guld i mun?

Snosade i 40 minuter i morse -Åh vad man inte vill gå upp ibland, tröstade mig med att det trots att jag är slut så var det helt fantastiskt väder ute. Så när jag vandrade från Erik Segersälls väg till tunnelbanan så konstaterade jag att det som vanligt är snorhalt i Aspudden, jag förstår inte varför dock, på de flesta andra gator så brukar det ju bli relativt snöfritt på trottoaren, men i Aspudden blir det alltid iskana som är hårdpackad och inte smälter alls verkar det som. Anyways, fel skor hade jag valt för vinter/våren.

Ji-ohn uttryckte återigen sin oro inatt. Han verkar inte våga släppa fram sånt innan man ligger i sängen, då får jag supersvårt att somna sen när jag fått del av hans ångest, delad glädje dubbel glädje, gäller även ångest i mitt fall. Jag lovade att vi skulle ta itu med lånelöfte som han oroar sig för. Jag vet att vi kommer fixa allt sånt men jag vet också varför han är mer orolig än mig. Att hyra i andra hand verkar jobbigt.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0