Retrofeber!

Jag blir så sjukt insrpirerad när jag surfar inredningssaker på nätet. Tyvärr drar det ju hela tiden iväg till olika stilar, igår var det Jaipur på EM möbler som inspirerade till ett kryddluktande hippiehem, idag triggades inspirerandets av ECO tapeters respekt och lotus som ledde in på funkis ideér nu har jag surfat och blivit mer och mer sugen på sextiotalsgrejer och den fruktansvärda hemsidan http://supermarkethq.com/browse/space_place där det ve och fasa finns miljontals med must have artiklar...

I en lägenhet från 1938 så vill man ju ha funkis-prylar? Eller ska vi ha ett indiska-hem med sittpuffar och rökelse? ... så sjukt sugen blir jag i vilket fall... men bestämma mig? nä det GÅR inte... jag får göra som vanligt blanda och hoppas på det bästa.

Kommentarer
Postat av: kristin

Man kan blanda:) så blir det mer sitt eget... men jag förstår ditt dilemma. Köp det du gillar och kalla det fusion:P

2009-03-27 @ 14:17:54
URL: http://styg.net/fotograf/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0