Farmville

när man kollar ett program var femte minut... för att fördriva sin tid... när det verkligen finns andra saker man kan/borde/måste göra. Då känner man sig bara mer omotiverad att göra det andra.

Hoppas på if... I needs it..
Vart tog all energin vägen? Jag bara slösar bort min tid på skitsaker
Försummar mina vänner och min kärlek... för Farmville... usch usch usch... förstår hur folk blir spelberoende
så jag avslutar det här inlägget med en dikt av Erik Blomberg.

Jag misstror ljuset

Jag misstror ljuset- det har redan blandats
med samma luft som människorna andats.
Det är ej längre rent, ty ingenting är rent
som de rört. O den som ändå sluppe
att vara människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0