En lång dag.

Vaknade alldeles för sent, vilket resulterade att allting blev förskjutet med en timme. Så vi gled nonchalant in på Visningen av Södra kopparmoravägen 61 när de sista andra spekulanterna gav sig av. Vi hoppas på att de andra ska bli avskräckta så vi inte blir utbudade.
Vi har inte ens lånelöfte ännu, så det är minst sagt ett galet projekt.

Det har inte blivit så bra med bantandet senaste tiden men jag kämpar på med träningen och hoppas på att något ska ge resultat.

Ät mindre.

Träna mer.
Hipstamatic <3

Kommentarer
Postat av: wendy

du är vacker.kram

2011-02-15 @ 10:39:35
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

hejsan, jag undrar vadå folk tycker om aktiva listan på blogg.se, jag har skrivit ett inlägg vad jag tycker, lust att ge din åsikt? :)

http://robinhoods.se/2011/february/aktiva-listan.html#comment

2011-02-15 @ 11:52:12
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0