22

I morse var jag jättenyttig och åt gröt till frukost, så osexigt som det kan bli men det är grymt mättande.
På ett sätt var det nog onödigt för precis efter frukost bjöd jag ut bästa vännen på lunch och eftersom jag åt frukost 11:00 blev det lite sen lunch sedan. Det var en loj stämning på stan inte alls den reahets som brukar vara, men det kan ju bero på att rean håller på att gå mot sitt slut, skönt tyckte jag som fortfarande känner mig sänkt av hostan och snoret.
Den duktiga lunchen bestod av hamburgare och coleslaw (samma som till middagen men då en pannbiff) Jag åt inte brödet eller särkilt mycket av pommes friten så jag kände mig rätt nöjd man måste ju få unna sig lite när man betalat för det. Eftersom jag gjorde min egen coleslaw till middagen tänkte jag lägga upp en bild på den fina maten jag och Joppe fick.
Igår blev det ingen invägning för jag somnade klockan nio på kvällen, i skrivande stund väger jag 66.8 kilo vilket är en besvikelse men rom byggdes inte på en dag och jag har ju massa tung mat i magen nu. Det kommer att ge resultat så fort jag är frisk nog att träna mer.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0